دلم گرفته

(c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c) عشق منوتو (c)؛°¨¨°؛(c)(c)؛°¨¨°؛(c)

روزهای به یادماندنی

دلم گرفته

سلاممممممممممممممممممممم

دلم خیلی گرفته خیلی وقته از میلاد خبری ندارم,نمیدونم داره چیکار میکنه,دیروز رفتیم یکی از امامزاده ها امروز برگشتیم خیلی بهم خوش گذشت ولی

ولی جای خالی میلاد خیلی حس میشد,نمیدونم یعنی فقط من باید درد دوری رو بچشم؟چرا میلاد نیومدی؟مگه تو به من قول ندادی که میام؟خدا میدونه

که چقدر منتظرت بودم,دلم واست خیلی تنگ شده,عمدا بهش زنگ نزدم باهاش قهر کردم خیلی بهم قول داده ولی عملی نکرده.اونم شاکی میشه که چرا قهری؟

خوب من من... چی بگم خدا بهش شک کردم شک کردم هنوزم دوسم داشته باشه اخه باکاراش نشون میده که ...

اقایی بهم بگو اشتباه می کنم مثل همیشه بگو که فکرت غلطه,باورت میشه منی که حتی یه سال پیش دوست نداشتم بهت

سلام بدم حالا شدی تمام وجودم حالا با نفس تو نفس می کشم,قربونت بشم اقایی خیلی بیشتراز خیلی دوست دارم

خیلی وقته از عشقم خبر ندارم اون الان کرمانشاه,اخرین بار1/2 باهاش حرف زدم,دلم خیلی واسش تنگ شده

بای تا های



نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت19:33---24 فروردين 1393
سلام ببخشيد بدون اجازتون لينكتون كردم


يادم رفت بگم

اينم بابت معزرت خواهي
پاسخ:سلام مجدد خواهش میکنم من لینکتون میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در چهار شنبه 13 فروردين 1393برچسب:, ساعت 21:48 توسط پروین ومیلاد |